Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2009 17:23 - Motley Crue в БГ! Не е за вярване.
Автор: glamrock Категория: Музика   
Прочетен: 699 Коментари: 0 Гласове:
0



Когато преди вече доста годинки бях тинейджър и на VHS видеото си гледах клипове със съмнително качество, не съм си представял, че хората в тях са реални. В първите годинки след революцията успяхме да се докоснем до турски дрешки, MTV, даже някоя оригинална касетка или плоча. Вярно е, че ни посетиха някои европейски групи, със съмнителна слава, но лицата от клиповете, които аз гледах отново и отново ми изглеждаха абсолютно недостъпни.
Минаха години и аз и въпросните групи поодъртяхме (незнам дали поумняхме), но нашата китна родина стана желана дестинация за доста световни турнета (да живее Интернет, но това е друга тема). Започнах да вярвам, че Sebastian Bach, Twisted Sister, The Cult и The Quirebouys са живи хора. Дори със Sebastian и групата му се веселихме цяла нощ в Каварна из кръчмите. Не говоря за мейнстрийм хеви бандите, които пълнят стадиони, защото честно казано не ги понасям. Вероятно имам странно заболяване на частта на мозъка, която определя музикалния вкус. За разлика от разните видове "метъли", "кораджии" и "пънкари" аз се оказах по-различно животно, което харесва Глем Метъл. "Каквоооо, къв глем, бе!?! Те такъв метъл нема!" ще кажат сякакви видове незнайни герои. "Нема", ама има! Вярно, че не се слуша в пернишко, нито във врачанско. В столицата, пак съвсем. Бесните кораджии разправят, че това е "педераска" музика, заради имиджа без изобщо да си дават сметка, че глема има много общо с пънка, от който пък произлиза хард кора.
Нейсе, факт е, че има такива хора като мен, нищо че се броят на ръцете на едната ръка на стругаро фрезист трети разряд. За мен и подобните ми групата, която е като слънцето и въздуха за този стил е, дами и господа - MOTLEY CRUE!
Когато се потвърди информацията, че ще бъдат тук на първи юли усетих странна тръпка в областта на стомаха. Беше като първите признаци на тежкото заболяване наречено "любов", но по-силно. Да ги видя наживо е все едно за един вярващ господ да му слезе от небето да му попее. След всички опити да се самоубият от старата и клиширана формула - секс, наркотици и рокендрол (защо никога не споменават пиенето!?) + автомобилни катастрофи те са по-големи отвсякога! И ще дойдат да ни отнесат главите в родното рок-село Каварна. Съвсем откровенно си признавам, че ще ги преследвам до дупка за да се снимам с тях и да ми автографисат де що имам тяхно. И ще си изгладя фанелките на Motley още отсега. И ще се убедя, че те са истински хора.
След последното си турне в щатите, наречено Crue Fest 1, старите кримки са във върховна форма. Ограничили са употребата на забранени субстанции до минимум и свирят като зверове. С миналогодишния си албум и концертно DVD се върнаха там, където има е мястото - по високите етажи на класациите. Честно казано, не съм очаквал, че могат отново да бъдат толкова добри, колкото в края на 80-те, но явно си знаят работата. А и времената се промениха и тъпите телевизии не определят модата до такава степен. Въртенето на яки турнета го прави. Амин.
Нечовешкото разбиване ще се случи на първи юли на стадион Калиакра в Каварна. Еднодневния билет струва 55 лв.
Благодаря за вниманието!






Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: glamrock
Категория: Музика
Прочетен: 13877
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930